Una dintre cele mai puternice strategii de crestere a vanzarilor

coca-cola-0.25lTe salut!

In urma cu aproximativ 10 zile eram la Eforie Nord. Era pe la pranz, si ne intoroceam de pe plaja. Impreuna cu sotia si cei doi copii… Obositi, batuti de soare…

La un moment dat, apare o pustoaica imbracata in rosu cu o geanta frigorifica pe umar. Am recunoscut imediat brandul “Coca Cola.”

Ce s-a intamplat mai departe? Greu de crezut, dar mi-a oferit o sticla de 0.25 de cola rece. Nici nu-ti imaginezi ce bine mi-a cazut.

Care este secretul de marketing?

Ofera ceva GRATIS! O mostra, un produs, un serviciu, orice…

Ce se intampla cand primesti ceva gratis?

  1. Activezi principiul reciprocitatii: Cand primesti ceva pe gratis, esti tentat in mod natural sa te revansezi (poate de asta am scris eu acest articol in care promovez Coca Cola? (nota: citeste Psihologia Persuasiunii de Cialdini pentru detalii)
  2. Fortezi intr-un mod neagresiv persoana sa vorbeasca despre tine (cum am facut eu acum)
  3. Induci in mintea clientului ideea ca brandul tau este ‘cool’

As putea sa merg mai departe mult si bine, dar sunt sigur ca ai prins ideea.

Acum, gandeste-te: ce poti oferi gratis? Poate un ebook, un tutorial…

Nu uita ca a oferi ceva gratis a fost si ramane o metoda extrem de eficienta de promovare.

Succes in toate!

Daniel.

 

No comments yet.

Leave a Reply

Powered by WordPress. Designed by WooThemes