Cea mai mare capcana in ceea ce priveste publicitatea

trap-33819_960_720Te salut.

In minutele urmatoare vei descoperi cea mai stupida capcana in publicitate. Am cazut si eu in aceasta capcana si e bine sa fii atent atunci cand vrei sa incepi o campanie publicitara, de orice fel.

Dar ca sa intelegi mai bine ce vreau sa spun, trebuie sa mentionez ce este de fapt publicitatea, si care este scopul ei. Publicitatea NU inseamna sa spui “hey, sunt si eu pe aici, vand cutare si cutare”. Nu… Publicitatea este un proces de vanzare. Iar scopul publicitatii este sa vanda! Altfel, de ce ai plati bani pentru asa ceva?

Si acum vreau sa ma intorc la capcana. Capcana cea mai mare este sa devii atat de creativ incat sa nu spui exact cine esti si ce vinzi !

Intrebare: de cate ori ai intrat pe un site si nu ti-ai putut da seama despre ce este vorba? Si treaba asta este cu atat mai trista cu cat acel site a si platit bani la Google sau Facebook pentru trafic. Ce inseamna asta? Simplu: bani aruncati pe fereastra.

O noutate: poate… Oamenii nu au timp sa stea si sa se gandeasca: “oare ce vinde tipul asta?” Spune-i tu direct.

Solutia: cand faci o campanie, asigura-te ca:

  1. Spui cine esti
  2. Spui cu ce te ocupi de fapt (fara metafore si cuvinte creative)
  3. Spui DE CE ar trebui cineva sa cumpere de la tine.

Uita de creativitate. Scopul tau nu este sa impresionezi! Scopul tau este sa vinzi!

Spor!

No comments yet.

Leave a Reply

Powered by WordPress. Designed by WooThemes